Retour & Garantie

[two_third_first]

Niet goed? Geld terug!

Mocht jij je zonnebril(len) willen retourneren, bijvoorbeeld omdat je tijdens het passen hebt ontdekt dat je nieuwe bril niet echt bij je staat (passen mag natuurlijk altijd!), zorg er dan voor dat de zonnebril(len) indien mogelijk in originele verpakking inclusief pakbon naar ons wordt teruggestuurd. Let er ook op dat de zonnebril(len) schoon en onbeschadigd zijn. Vervolgens storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag naar je terug.

Niet goed? Ontvang je geld retour!

Het kan ongelukkigerwijs voorkomen dat een bestelling tijdens het vervoer beschadigd raakt. Natuurlijk heb je dan bij ons Retour & Garantie service. Is dat bij jou het geval? Stuur direct na ontvangst van je bestelling een foto van de zonnebril. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Voor vragen en meer informatie kun je terecht op onze Veelgestelde vragen-pagina!

Herroepingsrecht

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op het moment van bestelling. Bij retourneren geldt dat:

  • > Het product alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd kan worden.
  • > Het product is onbeschadigd. Wanneer een product beschadigd bij ons aankomt, kunnen wij deze niet crediteren.
  • > Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.
  • > Pak je retourzending goed in, zo voorkom je beschadigingen.
  • >Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Brillenkopen.nl vergoedt alle betalingen van de consument met uitzondering van de retourkosten. onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument ons de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Brillenkopen.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Bestelling beschadigd?

Ondanks dat wij je bestelling goed beschermd verpakken, kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens verzending. Wanneer dat het geval is, neem dan contact met ons op. Wij vragen je dan om een foto van het beschadigde product naar ons te sturen. Retourneer je het product zonder van te voren aan te geven dat het is beschadigd? Dan kunnen wij de bril niet terugbetalen.

Retourneren?

Wil je jouw zonnebril retourneren? Dat kan uiteraard. Voordat je je bestelling terugstuurt moet je ons eerst op de hoogte stellen per mail: klantenservice@brillenkopen.nl. Doe je dit niet? Dan gaat jouw pakket retour afzender.

Nadat we per mail jouw retour hebben goedgekeurd kun je het pakket opsturen. Voeg bij het retourneren de pakbon en eventueel de reden van retour. De pakbon geldt als garantiebewijs.

LET OP: Zonder retourformulier kunnen we jouw retour NIET in behandeling nemen.

Retourformulier

Als je een bestelling wilt retourneren, gebruik dan onderstaand retour formulier bij je pakbon. Op het retourformulier kan je eenvoudig aangeven waarom je een bestelling wilt retourneren en zit een retouradres-uitknipstrook bij. Je kunt hiermee eenvoudig je bestelling naar ons juiste adres retoursturen. Wij behandelen je retourzending dan zo spoedig mogelijk.

Klik hier om het retourformulier te downloaden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *